söndag 21 november 2010

Dagens Sanning

Då har vi återigen kommit till Dagens Sanning, andra delen: Jag kan bara inte backa från en utmaning. Nånsin. Det enda man behöver göra för att få mig att utföra nånting är att säga "jaja- jag tror inte du kan/törs/klarar det"- jag åker dit direkt!

En gång åt jag dekorationsstenar på en fest i ett urkorkat vad med en kille. Nån sa att jag aldrig skulle göra det, och HÄPP! Då var det ju kört.... Hur full jag var? Inte det minsta. Tyvärr. Det hade varit bra att skylla på.

3 kommentarer:

  1. Me and you booth då!! Är vi smarta eller jävligt dumma?! Gränsen är hårfin;) Kram

    SvaraRadera
  2. Japp, en till här. Håller med, ibland är det dumt. Men ibland är det jag som utmanar någon, det är kul.

    SvaraRadera
  3. Klockren logik med leopard-koftan;) Sen kan jag inte låta bli att kommentera vad du skrev hos Josanne om tatuering på fingret; Fy fan vad skön du är! Inte klok på en fläck och det gillar vi:) Kram igen

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!