måndag 29 november 2010

Ska vi leka arga leken?

En rätt cool grej med den här nederbörden vi har just  nu är att trots att tårna fryser, tinar själen? Folk är överlag på ganska gott humör, man ler överseende mot varandra, småpratar lite medan man väntar på försenade tåg och bussar, och hjälper varandra upp när nån ramlar. Hela Sverige dansar och ler helt plötsligt, och det tror jag är bra för Sverige?

Utom då förstås mina Bruket-kollegor, som tydligen såg mig innan jag såg dem i morse och nu sitter och hukar sig i andra änden av vagnen för att jag inte ska se dem och gubevars PRATA med dem??

Gissa vem som ska le vackert hela dagen,  prata oavbrutet  och varför inte strö lite komplimanger om deras fina skjorta/t-shirt/mameluck de har på sig idag!

Mohahahahaha.

Skickat från min HTC

3 kommentarer:

  1. Är tillbaks! Lämnar tassavtryck! Önskar en härlig dag!

    SvaraRadera
  2. Har fått pling i mobil i dag. Motörhead-vino på G! Trevliga arbetskompisar du har! Min man jobbade på vårat Bruk här i trakten i många år. Där kunde man fan inte komma som ny och tro att man kunde nåt. Dom pissade in sina revir där för flera decennier sedan;) Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!