måndag 15 november 2010

Don´t make me destroy you!

Eftersom det regnade typ, öh, ASMASSOR i morse så gick jag till jobbet. Man blir egentligen ungefär lika blöt vare sig man cyklar eller går, men skillnaden är att går man slipper man den pissblöta randen mitt på låret där jackan slutar och blir mer jämnt-över-blöt istället? För att undvika blöta spår i ansiktet drog jag på mig en gubbakeps och drog upp kapuschongen. Jag really, really hate kapuschong??
 
1) Man hör och ser ingenting och riskerar därmed att bli överkörd hela tiden
 
2) Det skuggar mitt ansikte och jag är en gammal människa- när jag tittade på mig själv i hisspegeln på jobbet trodde jag att det var the Emperor som stövlat in???
 
På grundval av ovanstående inser jag att jag aldrig kommer bli nån bra Petter-lookalike.

1 kommentar:

  1. Regn ja, och jag som skall gå min långa (skrattar) promenad.

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!