söndag 7 november 2010

Tack, det är bra!

Det är verkligen helt fantastiskt hur många festliga små billighetsaffärer det finns? Dr Evil gillar dem, han kan gå i timmar. Själv är jag skeptisk- vilket är anledningen till att jag sitter kvar i bilen! Har snittat 9 timmar per natt mot de vanliga 6, ätit mängder och rört mig minsta möjliga, och bara njutit ivfulla drag! Nu är det hem till vardagen igen, men efter en sån här helg har jag samlat kraft till en ny vecka igen... Det hade varit ännu bättre om vi haft barnen med oss, men de hade roligare på sitt håll.

ET och jag är fortfarande vänner, trots lite fotkramp... Ska bli spännande att se vad Wii säger om min matchvikt när jag kommer hem! Hur många kilo kan man egentligen gå upp av en rulltårta (eller två....)
Published with Blogger-droid v1.6.3

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot din utvärdering av skorna. Har också funderat på såna. Inte sjutton går man väl upp av en (bit) rulltårta? Dumt i så fall.

    SvaraRadera
  2. Även min man älskar såna ställen och kan loda runt i timmar. Enbart praktist när det finns andra roligheter i närheten....
    Hur mycket man kan gå upp av en rulltårta? Hur många kilon vägde den;) Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!