onsdag 24 november 2010

Dagens Sanning

Det är lite tunnsått med inlägg för tillfället, jag ber om ursäkt för
det. Anledningen är dock en av de saker som går in under Dagens
Sanning- fjärde delen.

Jag gör väldigt sällan saker och ting med måtta? Jag blir väldigt arg,
väldigt glad, väldigt hungrig, väldigt uppslukad eller väldigt
uttråkad. Jag har svårt sätta gränser eller punkter för mitt
engagemang när jag är mitt i saker, men jag kan lika gärna totalt
lägga ner grejer för att de inte intresserar mig. Oftast är dock
fallet det motsatta: jag brinner för det jag gör, och då glömmer jag
tid och rum totalt. Engagemang, galenskap eller helt enkelt en släng
av hyperaktivitet: you tell me!

Just nu avslutar jag t ex arbetsdagen för idag, genom att INTE påbörja
en fjortonde timme. *Som sagt.... jag har svårt att lägga ner och jag
har svårt att lämna saker oavslutade. Men jag ÄR färdig, jag låter
bara bli att påbörja nåt nytt för idag.*

3 kommentarer:

  1. Lite så är jag också. Nästan lite bokstavsvarning ibland.

    SvaraRadera
  2. jag är åxå en såndär "gillarinteattpåbörjautanattavsluta" typen. Fast såna är ganska ovanliga, jag tycker att världen kryllar av projektskapande människor som aldrig avslutar det dom påbörjat. Så tummen upp för såna pärlor som du & jag ;-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  3. Är likadan! Allt eller inget.....Kram!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!