onsdag 17 november 2010

Nu har de skitit i det blå skåpet

Varje år skickar företag världen över julgåvor till sina kunder. Så även mitt. GISSA min ilska och indignation när jag upptäckte att från mitt jobb ger man inte bort godis- man ger frukt!! Och jag sitter on-site: dvs inte bara kunderna drabbas av fucking frukt istället för the real thing utan även jag??

Jag har redogjort för min ståndpunkt. Blir det frukt istället för godis säger jag banne mig upp mig. Har min chef  synpunkter på det hänvisar jag till min bänkgrannes uttalande: Men vaffan.... Har du frukt med dig istället för godis behöver du inte komma tillbaka efter jul! Och om inte en konsultchef förstår DET argumentet så vet jag inte:-)

1 kommentar:

  1. Blä, frukt är skit ! Men frukt är bättre än inget ;-) Förra året fick vi ett mejl att vår present blev att föda ett träd någonstans i värden. God jul ! Öh... hur kul var det ?

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!