lördag 6 november 2010

ET och jag

Sällan har en helg varit så efterlängtad.... Vi passade dessutom på att åka ner till svärpäronen, och nu går jag långpromenad i det platta landskapet och bara tömmer huvudet. Sprang in på Stadium precis innan vi skulle åka och införskaffafe ett par Easytone! Hittills är vi såta vänner, men så har jag bara gått två kilometer än också:-)

Lunchade med Blond Beauty i veckan- hur skulle jag klara mig utan henne som bollplank?! Tack snälla, snälla du för ditt stöd, din peppning samt icke att förglömma din fantastiska analysförmåga! Du har ju så himla rätt- om man bortser från känslan av misslyckande så blev egentligen allt så mycket bättre!en jag ser inte sånt själv, jag behöver dig för att reda ut sånt? Så snälla snälla lämna mig aldrig, jag kan betala terapitimmar i marsipangrisar:-)

Vägde mig faktiskt innan vi åkte (ännu en av Wii Fits fantastiska funktioner- äntligen har vi en fungerande våg hemma!) för den här gången ska jag banne mig ha svart på vitt att jag går upp två kilo varje gång vi varit hos svärmor!
Published with Blogger-droid v1.6.3

2 kommentarer:

  1. Det är skönt att ha nån som där i sitt liv som kan analysera saker åt en....
    Menar du att du tillverkar egna grisar i marsipan också?! Mein gott människa, kan du allt?! Kram

    SvaraRadera
  2. HA - allright, där är du ju, började nästan misströsta...
    Marsipangris på danska heter 'Mandelmassenasse' :) vilket också var det jag kallade lillebrorsan när vi var små, fast med tillägget hasse 'Mandelmassenassehasse' =)

    Ullared är för övrigt guds gåva till den shoppingskadade kvinna som jag är.

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!