torsdag 25 november 2010

Langar-Linda

Herrejisses vad snö... Har varit på Mollas skola och adventsfikat- och jag var nästan sist av alla föräldrar så jag fick äta hur mycket kakor jag ville!! Dessvärre lider jag av svårartad bacillskräck så det kunde jag ju naturligtvis inte ändå.... Men jag gladde mig åt möjligheten i alla fall!

Mitt förra inlägg försvann skumt nog? Det var en jättefin bild på mitt fönster från jobbet, med hur mycket snö som helst!! (4U2: nix, inget garage. Snön hade liksom fastnat på själva fönsterbrädan? Vi tog kort varannan timme under hela dagen och den växte ÄNNU mer sen!) Jag som aldrig kör bil tog Dr Evils monster-BMW i morse och kan meddela att har man aldrig kört med antispinn innan så är det en ganska otäck upplevelse=) Fy bubblan säger jag , jag var ärligt talat riktigt rädd??

Visste ni att den här bruden langar?:-) Inte jag heller. Men hon har i vilket fall som helst två flaskor vin jag kan tjacka av henne, nämligen dessa!


Det var beställningsvara på Glasbanken och man var tvungen att köpa minst 6 flaskor, och Linda är väl ingen vindrickare vad jag förstått, så jag erbjöd mig gentilt att dela med henne=)

Ska faktiskt göra ett försök att städa undan lite och se om jag kan få upp lite adventstakar? Vi måste dessvärre handla med, skåpen har varit tomma en vecka då ingen haft vare sig tid eller råd att handla... Igår hade dock Molla varit på Statoil och köpt mjöl (2 kg för 23 spänn- är det inte som hittat så säg? Hon ORKADE inte gå till Konsum som låg 50 meter därifrån....) så nu måste vi göra ett krafttag. Men då kom jag på att det är ju lön idag, vilket gör att jag bara vägrar kliva in i en affär innan alla andra hunnit därifrån- dvs kl 21 i kväll typ=)

2 kommentarer:

  1. men va sjutton...nu måste ju jag på banken i morron och boka hem en låda :)) hoppas den smakar göttit...

    SvaraRadera
  2. Ja vad fan, har blivit kallad värre saker än så;) Kram din galenpanna!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!