onsdag 7 juli 2010

Äntligen hemma!

Då bilen fortfarande är stendöd och jag inte riktigt känner för att sitta fjättrad i stan i det här vädret, lovade min snälle styvfar Den Flygande Holländaren at komma och hämta mig och köra mig och Canis Domesticus ut till stugan! Supersnällt! Problemet är bara att hans och min tiduppfattning inte är riktigt är samma sak.... Klockan nio stod han utanför dörren, själv satt jag innanför i pyjamas. Snabba bud. Väl ute fick jag det efterlängtade mailet om att min premiär-OM anlänt! Och vad gör inte en QFE i nöd om inte hittar en skrotfärdig cykel (inköpt för 6 år sen för en morotskaka.... det säger en del om kvaliteten kanske...) och hojar in en mil till stan och tillbaka.

Kommer hem från stugan sent som fucking faen och hittar mitt halsband, min klocka och min nya VÅGA-scarf i brevlådan! Men nu är det för sent för att jag ska orka fota nånting... Hoppas Mummelfotografen ställer upp i morrn!

Nu tänker jag sova mig. Man blir trött av att inte göra ett jota=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!