fredag 9 juli 2010

Det tog längre tid än vi trodde?

Nu har Odd Molla varit hemma nästan två timmar. Vi hade slagit vad hemma om hur lång tid det skulle ta innan första utbrottet kom- Dr Evil trodde 20 minuter, jag trodde en och en halv timme. Så i princip kan man säga att jag vann?

Får hon ingen hamster på studs tänker hon förstöra vår semester. Varvid jag genast ställer mig själv frågan- på vilket sätt skulle det isf skilja sig från tidigare år, bortsett från den påtagliga och välsignade hamsterbristen?

Alternativt tänker hon hålla andan på botten av poolen tills hon dööör! *Som om det skulle resultera i en hamster liksom?*

3 kommentarer:

  1. Men Åhh, visst tycker man synd om dom när de målar in sig själv i ett hörn så där, när de liksom kommer med hot som de själva på en gång inser är lönlösa! Jag försöker påminna mig själv om att det är en del av att växa upp, men visst tycker man synd om dom! Det gäller att komma ihåg att man är den "vuxna" i sammanhanget, bita ihop (hårt ibland) och ta dialogen. Fy f-n vad jobbigt det är att vara den "vuxna" ibland! Må gott!/NinaPX

    SvaraRadera
  2. Vilket drama för en hamster! Underbar bild på tjurskalligt barn;) Jag ska ha en underbar semester, dock inte speciellt lång. 1 vecka blir det.(Glädjen med att vara egen företagare) Vi ses! Kram

    SvaraRadera
  3. Skitsyster D.Ä10 juli 2010 kl. 08:42

    Molla har väl dessutom fullständig uppbackning av sin extreeemt logiska kusin den här helgen kan jag tro. (^_^)

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!