onsdag 7 juli 2010

Det är då rakt hårfint

Kom på en grej häromdagen.... Har i ÅRATAL plattat mitt hår, dag efter dag, samt färgar det, minns inte ens vilken hårfärg jag egentligen har (typ... mörkt?). Sista tre månaderna har jag dock inte riktigt orkat? Hårfärg har jag ju i, men har inte hållit efter det så just nu är det kopparoranga slingor i ett mahognyburr. Och utan plattning, men med den suveräna urtunning frisören gjorde senast är jag allmänt korkskruvig.

Är detta ett tecken på att jag börjar bli gammal och senil, eller ett tecken på mognad att jag äntligen, efter drygt 30 år, börjar acceptera mitt hår/tagel/brinnande Mosesbuske? Men det är rätt skönt i alla fall=)

Det är tunnsått med outfitbilder här.... Men väl min OM landat i lådan (den är nånstans med DHL och yrslar just nu, och jag har ju ändå ingen bil så idag kan det bli svårt att plocka upp den) samt mitt underbara halsband och - håll i er, kära släktingar som läser detta- min KLOCKA som jag faktiskt frivilligt kommer ha på mig, så blir det faktiskt en outfitbild. HÄPP!

2 kommentarer:

  1. Så det finns fler med tagel/hövolmar på skallen?! Lider av samma problem, med skillnaden att jag har ALDRIG orkat platta hela härlighetetn....Kram!

    SvaraRadera
  2. Linda: A girl´s gotta do what a girl´s gotta do vet du=)

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!