onsdag 14 juli 2010

I carried a watermelon

Igår köpte jag en 8-kgs vattenmelon. Mumlan är vid det här laget ganska blasé på gigantiska meloner, men Molla var i trans!! Hon satt och smekte vattenmelonen genom plastpåsen med glansiga ögon. Har en känsla av att det kommer bli fler gigantmeloner hemkånkade från mitt lokala Konsum- är det inte mer än så som krävs för att få henne att sitta stilla tre minuter kvällstid så!
I carried a watermelon.

Färdig hos naprapaten. Hon vill att jag ska träna min grundsmuskulatur (just som jag lärt mig uppskatta elchocker i skinkorna gör hon slut med mig- typiskt!!). På somrarna tränar icke jag. Noooonononooo. Finns inte en chans att jag stänger in mig på ett svettigt gym sommartid. Utomhuspass gillar jag däremot, såna brukar jag snoka rätt på, de är dessutom gratis. Har ju inte riktigt bestämt vart nånstans jag köper ett kort i höst än. Men i alla fall.... Kom på att man kan ju köra yoga, det gillar jag! Men jag klarar inte att sitta och räkna själv i huvudet hur många andetag jag tagit och hur långt det är kvar, det blir inte så avslappnande. Och Wii Fit blir för många avbrott- inte i 2:an har jag hört, nån som har nån erfarenhet? Så nu tänkte jag hitta yoga-videos på nätet och sitta och flåsa till! Det måste väl ändå funka?

Och så är jag glad att det löste sig för Minas Karatzoglis med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!