måndag 12 juli 2010

Och jag undrar varför jag är fet?!

När Skitsyster d y ringer och undrar om de kan komma över hör jag mig själv säga:

- Ja jättegärna! Men tyvärr kan ni nog inte få nån mat, jag har redan förberett den och det räcker nog inte till oss allihop, är det ok?

Det var det.

Detta, förpackat i IKEAs stora salladsskål, är vad som är över när alla, inklusive Skitsyster d y, ätit SAMT Dr Evil fått matlåda.

Och jag undrar varför jag är fet? Uppenbarligen har jag ju noll koll på hur stora portionstorlekar är!

2 kommentarer:

  1. Haha... så där gör jag jämt! Noll på... och det värsta av allt är att jag alltid lägger upp ungefär dubbelt så mycket på tallriken som jag egentligen är hungrig för. Och sedan tycker jag ju att det är hemskt att slänga mat så jag äter upp allt trots att det slutar med att jag håller på att sprängas... magiskt korkat...
    Ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!