lördag 10 juli 2010

Hothothot

Vad man ser här, om man tittar noggrannt, är två katter utflutna över marken i skuggan... Barnen gick fullt frivilligt ur poolen och inomhus istället- det är nämligen 35 grader i skuggan här i vår lilla dal! Stackars Dr Evil fick nitlotten att åka till Mekonomen för att köpa nytt batteri till Pimpmobilen, och Mumlan har stängt in sig för att titta på OC, tydligen en favorit hennes medievetare till TV-dissare missat totalt. Själv ligger jag på marken, strax bredvid kissarna efter att just tagit en dusch med vattenslangen. Jag gillar sån här värme:-)

Så här ute på landet har jag inte tillgång till så mycket internet tyvärr. Jag kan läsa bloggar (och skicka in bidrag till min egen via mail) men jag kan dessvärre inte kommentera? Men jag läser och följer er, var så säkra:-) Och framförallt saknar jag er när ni INTE skrivit nåt! Stor kram till alla er därute som förgyller min vardag, både med era kommentarer till mig och era egna öden och äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!