fredag 4 mars 2011

Brieost äter den panke

Halt, lytt och snorig, men överlag i bra form? Har just satt i mig en sharonfrukt med en massa brieost- I löööööv diet ibland=) På det hela taget är ost faktiskt ett väldigt bra mellanmål: det är väldigt gott och man blir väldigt mätt, och man håller sig mätt. Sharonfrukt kanske inte är det bästa GI-alternativet, men hey- jag kunde ju satt i mig en påse bilar istället så jag tycker det gills, det är faktiskt synd om mig! *Jupp, det kommer jag utnyttja ett bra tag till*

Den här vill jag ha- fatta så snygg! Men dessvärre är jag väldigt, väldigt fattig just nu... jag kommer berätta varför om ett par veckor, det är helt klart väl spenderade slantar men det lämnar inte utrymme för fler utsvävningar den här månaden=)

Nu ska jag lägga foten högt, huvudet bekvämt och börja fnula på nåt så sexigt som en systembeskrivning.... mmm.... eller se en film. Eller nja. Jag tror jag börjar med systembeskrivningen, och så ser vi vart vi landar sen.

4 kommentarer:

  1. Nä män dra mig baklänges! Brieost, aj lööööv! Ge mig! Jag kan gå på diet varenda mellis!!

    SvaraRadera
  2. Jag brukar käka kall kassler med brieost och passionsfrukt till. Såå gott!

    SvaraRadera
  3. Den koftan i den lovely blå färgen har jag provat. Fiiiiiiiiin är den! Kram

    SvaraRadera
  4. Vilket märke är det på koftan? (fin!!!)

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!