onsdag 23 mars 2011

Sansad sansadare sandast?

Eftersom jag ju försöker lära mina barn att man inte ska säga fula saker på internet kan det ju kanske vara lite överilat att kalla andra föräldrar för efterblivna primater, även om det är anonymt och ingen utpekad...=) De flesta är, precis som i vilken klass som helst jättegulliga, men även om det bara var en eller två skitskallar är jag fortfarande lite chockad över hur liten koll del flesta verkar ha? Samt: Jag är fortfarande skitarg. Det här var det sista föräldramötet jag gick för berört barn i berörd klass- tummen upp för det!

Men idag är det sol ute och jag får äntligen cykla! Kaffet är slut vilket dämpar mitt humör en smula, men då har jag å andra sidan chansen att komma desto fortare till jobbet och (förhoppningsvis) fortare hem med=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!