onsdag 9 mars 2011

Påsar under påsar under påsar....

Idag har jag påsar under påsarna under påsarna under ögonen... och jag förstår inte hur det gick till? Jag kom hem vid 21 igår efter en übertrevlig fika med Yeah-nny, och kände mig helt överkört trött. Gick och la mig vid 22 *nej, jag vill inte höra snusförnuftiga kommentarer om att det är klart att jag är trött om jag gick och la mig så sent som 22. Jag vet att det finns folk som lägger sig vid nio-halv tio-tio på vardagar, men jag somnar sällan före tolv och att lägga sig tio för mig är rejält tidigt!*  och somnade nog halv elva med en fantastisk bok- just lööööv Janet Evanovich!- och vaknade sex i morse, ytterst motvilligt. Jag är så trött?!
 
Idag har jag massor att göra, en Mumla som ska till sjukhuset, en undermålig matlåda och ett förbannat dåligt humör. Men min outfit är snygg i alla fall- sicken tur att brunt matchar lila, för nu är ju min klänning i fas med påsarnaunder ögonen liksom?!=) 

2 kommentarer:

Vassego, här är Pratpinnen!