fredag 11 mars 2011

Hjälp

Den här underklänningen köpte jag för två år sen, nåt billigt okänt märke på en affär jag inte ens kommer ihåg, och den har varit så himla bra! Jag älskar spetsen och den har hållit passformen helt super. Det enda är att den blivit aningens billig precis i midjan där det ofta sitter åt, men det är ju ingen som ser:-)

Min fråga nu är: vet nån vad det här är för klänning och vart man kan få tag på fler?
Published with Blogger-droid v1.6.3
Published with Blogger-droid v1.6.3

8 kommentarer:

  1. Nej, jag vet inte tyvärr. Men jag älskar ditt halsband också, fantastiskt vackert!

    SvaraRadera
  2. Nej tyvärr! Är den köpt på nån av kedjorna är det nog svårt att få tag på en ny....Kram

    SvaraRadera
  3. men mamma, man tar inte kort på sin urringning..

    SvaraRadera
  4. Jag har något liknande, som är från Lindex, men det är gräddvit botten med rosaröda smårosor, istället för brunt? med prickar. Den försvann snabbt från sortimentet kan jag säga.

    Helena

    SvaraRadera
  5. Helena: det kan jag tänka mig- den låter helt underbar!!=)

    SvaraRadera
  6. Haha, älskar din dotters kommentar!

    Klänningen, snygg, men ingen aning om vilken det är.
    Tyvärr.

    SvaraRadera
  7. My samt Ting: eller hur? Det är ju skönt att se att hon tydligen lyssnar på vad jag säger ibland:-P

    SvaraRadera
  8. Den är ju hur fin som helst!

    Jag söker antingen på tradera, second hand eller asos.com bara för att få "en annan stil".

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!