tisdag 1 mars 2011

Mössa

Jag utlovade ju bild på min nya underbara fina virkde mössa, men jag är sjuk och ser ut som ett stopplyse i nyllet. Odd Molla vägrar också visa sig. Det här är dock ett axplock av alla fina mössor hon visade (den turkosa är min! Den lilarandiga Odd Mollas. Mumlan vill inte ha nån mössa för hon säger att hon ser ut som en svamp då) 100:- och värd varenda liten krona!

Jag älskar mössor... från och med oktober- helst september- visar jag mig inte ute utan mössa! Jag har rätt bra med hår, men det är nånting med det här med att vara varm om huvudet som tilltalar mig...

3 kommentarer:

  1. Ja har använt ovanligt lite mössa denna vinter. Till igår, Har nämligen endast några millimeter hår på vänster sidan av skallen =( (lite kortare än ja tänkt)

    SvaraRadera
  2. Skitsyster: Mohahaha! Pics or it didn´t happen=) pöss

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!