onsdag 9 mars 2011

Helvete också!

Den här har jag drömt om sen den kom. Jag har dock inte kommit på när jag egentligen skulle ha den? Tills den där förbannade CLE planterade en panikplan i mitt huvud..... Hon ska på fest och behövde helt plötsligt en klänning, och sen radar hon upp ett gäng argument till varför den här är den mest lämpade. Tänk om jag hamnar i samma situation? Och måste ha just den klänningen? Och den är slut överallt?

Det här är ditt fel ditt snyggo-fredags-troll
! Bara så du vet så är det du som bjuder på vin om vi får till en dejt nån gång: inte nog med att du planterar dyra idéer i mitt huvud, du snor rea-exemplaret med så nu fick jag lägga på en trehundring för att få hem min=)

Så nu MÅSTE jag ju helt enkelt ha en 20-talsfest?


8 kommentarer:

  1. Och var sa du att du köpt den? Jag kommer på festen, absolut!

    SvaraRadera
  2. Supersnygg!! Ja en 20-talsfest låter kul :))

    Kram kusinet

    SvaraRadera
  3. Jag som oftast tycker att dagens klänningsmode är skitfult (jaja, jag hänger inte med min tid, ok?) men den där.Den var skitsnygg. Du Måste köpa den i någon bra bröllopsgästfärg och så måste jag hinna gå ner 25 kilo till mitten av maj. Sen lånar du din klänning mig. Det låter väl som en bra deal. Ja, det tycker jag i alla fall.

    SvaraRadera
  4. Fru Gårman: Så klart! Gillar du rosa? Då har jag en bra ursäkt att köpa den i den färgen med=)

    SvaraRadera
  5. Så nu är detta en "dagens outfit" blogg? :-p

    SvaraRadera
  6. He he!!!
    Jag känner mig stolt och hedrad av att fått nästan ett helt eget inlägg å mina vägnar.

    Men om jag kommer att bli snygg i den eller ej ska vi ännu så länge låta vara osagt - ska ut på stan och leta billiga korsetter, alltså inte korsetter man ser billig ut i utan billiga som man ser smal ut i - typ...

    Lovar att bjussa på vin om du bjussar på fest, vi kan gå dit som look alikes =)

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!