onsdag 16 mars 2011

Da dress och grus i hallen

Grus, grus, grus.. Grus ta mig skråen överallt. Förutom den här biten med ljus så är faktiskt inte våren min favoritårstid, jag tycker mest det är en mellanfas med lynnigt väder, massor med grus i hallen och allting är "nästan", men inte "riktigt"?

Men annars kom min klänning igår, den jag köpte inspirerad av coola

CLE. Och den var fantastisk, den var om möjligt ännu mer otrolig i verkligheten! Men väldigt, hysteriskt urringad? Nu är ju Carina enligt uppgift ännu mer begåvad än jag på bröstmuskelområdet, så jag är väldigt nyfiken på hur hon löst det- jag har sizen under, och med ordentlig petning, axlarna bakåt och inga hastiga rörelser såg jag helt smashing ut.... Men: jag vet ju med mig att det är ett intryck som inte varar. En D-DD-kupa ger en hårfin gräns mellan snygg och slampig dessvärre. Så jag tror helt enkelt att a) Blond Beauty, min underklädesguru, får ta ett varv på stan med mig för att hitta en stoppa-in-släta-ut-fixa-synintrycken-stycke-svindyr-korsett eller b) mamma sömmerskan får rycka in. Det lutar nog mest åt mamma sömmerskan, även om det smärtar att börja med att sy in en såpass dyr klänning det första man gör *nej inte så dyr med OM-mått. Men KPA är ganska grymt eftersom man inte kan använda den så himla mycket* I vilket fall som helst frågade jag Dr Evil vad han tyckte, och jag tror han godkände den. Han tappade nästan vad han hade i händerna i alla fall=)

Och det

här skulle nästan kunna få mig att söka till Idol faktiskt!

3 kommentarer:

  1. Har också ett halvt grustag i hallen varenda jäkla dag.....Kram!

    SvaraRadera
  2. blir så himla less på allt gruuus!!

    SvaraRadera
  3. He he, mina underkläder köper jag med fördel och konsekvent på Twilfit, favoritmärket är Chantell. Dels för att de har bra storlekar och dels för att de är 'rejäla' utan att vara allt för osexiga.

    Sen var det de där med längden på klänningen.
    Jag gillar inte läs jag anser inte att jag passar i längden 'mittimellan'.
    Antingen överknät, till knät eller till vaden. Däremellan blir liksom varken hackat eller malet...

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!