fredag 25 mars 2011

Fredagslunch!

Dr Evil mår fortfarande inte så bra.... han ska vara hemma från jobbet idag med. För att inse exakt HUR sjuk han är när han inte ens går till jobbet måste man mig känna Dr Evil. Senast han sjukskrev sig var 2007, och då sov han i princip oavbrutet i två dygn.

2007 var även det år jag senast åt lunch en vardag med Dr Evil- ibland haaaaaatar jag really really pendling? Så därför tänkte jag tvinga honom att luncha med mig idag. Hallå- man kan väl aldrig vara för sjuk för att luncha med sin fru liksom:-)  

4 kommentarer:

  1. jaja sjuk sa du, och det på våffla dagen, mmmmm hur kalla man den sjukan ? våffelitus ?

    SvaraRadera
  2. Blev det lunch med Dr Evil?! HA en bra helg gumman! Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas det blev en god lunch!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!