torsdag 3 mars 2011

Lite mindre, men fortsatt extremt synd om QfE

Idag kan jag linka mig fram, men inte mer... Jag tror jag nämnt det förut, men ifråga om sjukdomar och smärta är jag värre än vilken karl som helst- jag kan bara inte existera när saker gör ont! Den enda smärta jag klarar är träningsvärk, allt annat får mig att kura ihop mig som en liten boll och gråta, alternativt kräkas och svimma. Seriöst.

Min tanke idag var att jag skulle sitta hemma och jobba, men det gåååår bara inte? Jag blir så yrslig av smärta, jag kan inte tänka (vad gnällig jag är. Det bjuder jag på!) Jag har försökt låsa dörren med fel nyckel- och inte fattat att det var fel, utan bara blev förbannad för att det inte funkade- kört en tvättmaskin utan tvättmedel i, skickat tre mail (trodde jag- de kom aldrig iväg. Men detta var igår kväll så det gills inte kanske) utan att trycka på skicka-knappen och haft koftan knäppt brännvin hela morgonen. Och då gick jag upp för en och en halv timme sen.... jag HATAR det här! Och jag tänker fortsätta gnälla om hur synd det är om mig- det är min blogg, jag gnäller precis hur mycket jag vill=)

Idag får jag eventuellt ett fikabesök, och eftersom det börjar dra ihop sig mot födelsedagar häromkring behöver jag hitta bra saker att baka. Tänkte testa denna, Familjen Annorlunda-Maddes kladdkaka med citron *och det är hennes bild jag snott med. Läs bloggen överlag, hon är rätt cool den bruden!* Not so GI, men citron är en sån där bra sak som man kan äta lite av och ändå bli nöjd, och den här verkar så himla GOD! Vi får väl se hur det går, jag utvärderar senare och återkommer med vad Yeah-nny tyckte.

4 kommentarer:

  1. Men det ÄR synd om dig! Skickar massa kramar.

    SvaraRadera
  2. Alltså, det är ju synd om dig. Hoppas det blir bra snart! Den där kladdisen var intressant... måste kika närmare.

    SvaraRadera
  3. Nämen lilla vän, det där låter inte alls bra.

    I morgon är det fredag, då kan väl The King of Fucking Everything pyssla om dig över helgen så att du blir bra igen. *superidé*

    Krya på sig nu!

    Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  4. Den klassiska grejen är att man aldrig ska säga aldrig så jag säger inte det.
    Jag har varit sjuk, dock inte så ofta och om jag ska bli sjuk något denna vår, som jag äntligen har fått jobb så vore jag tacksam om det var en vecka då Perre jobbar dag. Inte för att han jobbar för jag vill gärna bli uppassad utan för att vi då slipper jobbet med att ordna hundvakt.
    Nog har vi olika önskemål här i livet.

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!