söndag 20 mars 2011

Kundfokus är inte kyrkans grej precis

Kettlebells is really, really, really da shit. Har ni inte provat det, rekommenderar jag att ni masar iväg och gör det omedelbart=) Jag kunde banne mig inte tvätta håret i duschen efteråt för jag får inte upp armarna så högt! Det kan ju ha att göra med att instruktören på passet är en av Sveriges bästa brottartjejer- enligt ryktet så missade hon inte ens träningen när hon brutit benet! Där ligger man i lä kan jag lugnt säga; det här var mitt andra pass sen giktdrabbningen, så klen är jag liksom?!

Dr Evil och jag tog även en långpromenad på dryga timmen- man behöver solskenet! Efteråt blev det GI-diotvåfflor med fruktsallad och grädde. Sen soffan med Ullared.... Ola-Conny är banne mig min idol! Efter passet blev det hemgjorda hamburgare med coleslaw, ädelost och dijonsenap (samt ett gäng grönsaker), min nya hangup är att blanda en skvätt chilisås i färssmeten vilket blir helt fantastiskt!! Denna måltid intogs framför Solsidan; större delen av avsnittet så höll jag för ögonen, det är banne mig så pinsamt så jag inte ens står ut *på ett roligt sätt* och Annas klänning var det finaste jag sett i brudväg tror jag!

Nu tv-soffan med lakritste och ryggkli av Dr Evil. Hoppas jag. Han var nämligen på samma pass som jag och hade märkbara problem med att böja sig ner när han skulle plocka in i diskmaskinen förut:-D

4 kommentarer:

  1. Ryggkliande är icke att förakta! Jag sitter här själv jag, mannen får ta sin magsjuka och sova i gillestugan....Kram!

    SvaraRadera
  2. Vem var brottaren? Bloggaren Huskatt?

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas du menar den riktiga klänningen och inte den hon gifte sig i. Den var nog den fulaste jag har sett! Men den första var grym!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!