torsdag 24 juni 2010

Fantastisk och snabb kaka


En blogg jag aldrig tröttnar på är Mollys Kost och Hälsa. Idag har hon gjort Hastkaka med kardemumma eller saffran, vilket ju är en jättegod, jättesmidig kaka utan ägg.

Förlåt Molly- jag lånade din bild! Jag har lagt min mobil nånstans för tillfället, och så är din kaka finare än min=)

Jag rev över lite mandelmassa över min med. Fantastisk! Jag kan nog med gott samvete säga att jag är inne i den här bloggen minst en gång om dagen för att hitta tips, speciellt smaskiga mellanmål är hon expert på!

Nu bär det snart av mot sommarstugan. Häpp!

1 kommentar:

  1. ingen fara, låna på, men skriv gärna en kommentar, alltid kul att höra vad ni tycker om recepten :) du får ha en fortsatt bra midsommar! kramkram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!