måndag 21 juni 2010

Har de rippat min Lotta de jävlarna??

Är det bara jag, eller är det fler som tycker att Joy har gjort en misstänkt ripoff på min högst efterträngtade Lotta Long? Men jag vill nog inte ha Joys- utan att ha sett den i verkligheten och trots vetskapen om att den ligger på en tredjedel av priset, jag vill ju ha LOTTAN?



Idag har jag suttit på kurs hela dagen, och fick i eftermiddags ett il-mail om att jag ska lägga upp en profil på mig själv om hur highly talented jag är och alla multiskills I have- på engelska. Hallå, jag är helt manglad i huvudet, jag har inte använt det på typ 4 månader förutom idag, och så måste jag göra TVÅ avancerade grejer inom loppet av ett och samma dygn? Håll tummarna säger jag bara- i morrn kommer QFE presenteras för en drömarbetsgivare utan några som helst förberedelser. Och jag är så trött och disträ att jag inte ens orkar bekymra mig (mer än för Lotta-kappan. Den är jag ytterst konfunderad över!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!