måndag 28 juni 2010

Lite hjälp?

Sov som en liten gris i morse och vaknade inte förrän 9! Med tanke på hur mycket jag gnällde på min förstfödda igår om att hon skulle masa sig ur sängen eftersom vi ska jaga rea idag, så känner jag mig lite småfånig....

Jag skulle behöva lite hjälp? Efter att ha ringt land och rike runt- bokstavligen- så inser jag att det finns ingen billig Lotta Lotta long till mig, och jag köper den banne mig inte till fullpris (eller på Lisen där även rean går upp till nästanfullpris) och dessutom är det SOMMAR! Just nu tror jag en Grandmas funkar bättre (jakten fortsätter på Tradera och Blocket, var så säkra!)

Så kära, kära läsare: ser/hör ni om en Grandma, mörklila (eller kanske möjligen svart, men lila är prio 1- det känns lite mer QFE!) i stl 3: VRÅLA! Kan det vara från förra hösten? Har inte sett den på nån rea nu iaf....

Nu ska jag duscha och göra mig vacker, så att Mumlan kan skämmas för mig sen när vi går på stan för att jag ser ut som en tant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!