fredag 11 juni 2010

Skippar bikinin idag

Min kjol är färdig! BIlder kommer under dagen- förutsatt att sommarlovs-Mumlan kliver upp när det är dag och inte väntar tills ikväll. Det är nånting med tonåringar, de kan verkligen sova till klockan 14, för att sen gå upp och somna över köksbordet.... Själv minns jag att jag hade en jacka som jag verkligen älskade och tyckte var supersnygg, men tyvärr kunde jag inte använda den för den var för tung, jag orkade inte både sitta upprätt och ha jackan så trött var jag.

Till saken: min kjol är som sagt färdig. Min KJOL är färdig! *Nämnde jag att min kjol är färdig?*

Dagens planering innefattade vattengympa, men en snabb blick ut genom fönstret sa mig att med tanke på att allt vatten som kommer ovanifrån, kan jag lika gärna skippa bikini- och-blåa-läppar-delen och istället satsa på en promenad. Gör jag några armhävningar med BLIR det vattengympa!

Jag behöver verkligen, verkligen, verkligen klippa mig.... Det ser ut som att jag har en svamp på huvudet! Och jag har ju faktiskt inte kommit på nåt bättre att lägga mina skattepengar på? Kanske det som får bli dagens uppgift!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!