fredag 18 juni 2010

Hur skulle en mäklare beskrivit DET HÄR läget?:-)

Som kanske är allom bekant, eller som kanske anats vid det här laget, kan min familj ibland bli lite mycket. De är ljuvliga- men kan iaf bli för mycket. Det blir lätt så när man har sin sommarstuga 25 meter från sitt barndomshem... Smart Mia. Mycket smart. Och stackars Dr Evil får bara hänga med på tåget. Barnen är dock själaglada, de kan trakassera mormor dygnet runt och leva på glass helt ostörda!

Nu i helgen är verkligen ALLA här med, då det ska byggas pool. Själv tänker jag hålla mig undan, jag har med flit sparat lite målning just för detta ändamål. *jag har bakat allt brödet för hela helgen och alla hungriga arbetare, så helt har jag inte smitit*

När jag inte målar, tänker jag smita hit och gömma mig. Taskig planering och läge- ja! But I löööve my sommarstuga!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!