söndag 13 juni 2010

Garderobsfynd!

Idag har jag lite ont i hårbotten... men inte värre än att jag tänker joina min man på flyguppvisning! Ska bara packa lite hörselskydd och mineralvatten så är jag fit for fight igen, en uppfriskande cykeltur har minsann ingen dött av! (Luftballongsfärd däremot- fråga André, han har nog en del att tillägga i den frågan!)


Fick överta en av Mumlans gamla handväskor igår. Vet inte var den kommer ifrån alls, men jag tycker den är jättefin! En tvätt bara kanske- vad är det med barn och lera egentligen?? Nu har ju mina barn uppnått ganska aktningsvärda åldrar- 11 och 14- men smutsar fortfarande ner sig som vilka treåringar som helst.... Detta kombinerat med en förkärlek för vita kläder är fatal för vårt tvättmedelskonto! Som tur är finns det ju bra hjälp att få för det numera, betydligt bättre än när de verkligen var tre år (men då fick de å andra sidan inga vita kläder heller.... det var knappt att ens ljusrosa kom över tröskeln!)

*Mia- sponsored by Vanish*

Men i alla fall. En tvätt av denna, en tvätt av min Odd Mama-kjol, den luktar lite kemiskt eftersom tyget inte är tvättat, men jag har bott i den sen jag fick den, jag bara ÄLSKAR den, samt en tvätt av Queenen själv, sen ska här tittas på flygplan!

Thank you for listening, over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!