måndag 28 juni 2010

Flamingo- det kan helt enkelt inte bli fel?

Som innehavare av tämligen omfångsrika behag, har jag alltid problem med att hitta bikini. Idag på Mumlans och min stadsrunda klev jag in på Lindex, och tittade inte ens på hur de såg ut- jag letade storlekslappar! I provrummet kollade jag inte heller, utan noterade bara om den satt skönt eller inte.

Väl hemma insåg jag att jag köpt en bikini med flamingos på- flamingos som är lite av mitt signum:-) Så nu är jag ÄNNU lyckligare!

4 kommentarer:

  1. Jösses! Så kolossalt smaklös, så det blir helt rätt om du förstår vad jag menar;) Själv ser mina tuttar ut som grann-tantens från "Den där Mary" efter sista amningen. Har bett S att köpa nya tuttar åt mig eftersom det är hans son jag ammat, men skitstöveln betalar inte;) Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, skrämmande nog förstår jag precis vad du menar=) Kram!

    SvaraRadera
  3. He he, även jag var igår ute på en fynda-behå-runda.
    Intog ett av provrummen hos Twilfit (vilka jag tycker har de överlägset schysstaste (hmm, stavas det så?) modellerna, personal OCH storlekarna).
    Provade å provade å provade (så här kan jag hålla på en stund).
    När det gäller bikini så är det bara att konstatera - finns ina i min size :( (nix, pix - moí tillhör den diskret svarta typen).
    Kom istället hem med två vita stl. 75F Chantalle (favvomärket) för halva priset, sådant gillar jag =)

    SvaraRadera
  4. Efter att ha köpt bh-ar med min f d kollega Blond Beauty, f d Twilfit-anställd, tänker jag aldrig mer utföra detta hemska dåd ensam. *Hon tror att vi ska fortsätta umgås för att jag GILLAR henne?! Hallå liksom- som om jag nånsin skulle göra mig av med en sån shoppingcompadre?*

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!